Friday, December 26, 2008

Bila Aku Stress..

Bila aku stress dgn keje seharian ku... atau apa2 sajer yg memboleh kan aku jadi stress.... aku akan mula fikir pasal bab2 makan... x kisah ler, M'c D ker, kfc ker... pizzahut ker, secret recepi dan pelbagai bagai bagai bagai bagai lg.... hehehehhe.... Dan akibat nyer, berat badan ku bertambah dgn amat mendadak sekali.... huhuhuh... Kalo dulu berat aku lbh kurang 54 kg... Tp sekarang dh 65 kg seyh.... Aku pun agak terkezut... Huhuhuhu...
Tp apa yg membuat aku sedey seketika apabila mak aku sendiri komplen kat adik2 aku... "kakak hg pungkok makin besaq"..... Huhuhu... Kritikan yg amat hebat dr mak aku... (Sob.. Sob... Sob....) Tp nak buat cemana kan... bila dh mula keje ni, dah ada duit sendiri... apa sajer nak makan, smua senang dpt.. Iyer lar, dh pegang duit sendiri kan... Dh tu, nk kemana-mana sajer skarang drive ngan kete jer... Tak mcm masa study dulu... Duit slalu x cukup... Bila nk makan mewah2 pun , kene fikir berkali2... (Tp sekarang ni hentam jer... Hehehehe......) Dh tu dulu, nk pi mana2 pun, guna public transport... Kalo nk jimat masa tu , mmg jalan kaki jer... Bayangkan dulu, antara chow kit ke pudu raya tu, aku blh jer jalan kaki... Xder rasa penat pun... Tp sekarang ni... x mau ler.. .xsanggup dah... hehehhehe....
Tambah lak sekarang ni, aku dh start drive ulang alik ke tmpt keje... Agak2 nyer, akan bertambah lagi ker berat badan ku... Huhuhuhuhuhu....

7 comments:

F said...

muahuahuahuahua..

silap hari bulan adiknya lagi kecik dari akaknya..

huhu....wek2

Lestat said...

(Agak2 nyer, akan bertambah lagi ker berat badan ku...)

jawapan aku : akan..

Anonymous said...

Hahahahha sama lah kita bila stress gi cari makan mcmana nak kurus?

Aku Yang Hidup said...

Assalamualaikum. Pemimpin Hizbullah Syd Hassan Nasrallah meminta seluruh muslim utk malafazkan Al-Fath ayat 26-27, Yunus ayat 85,86 & 88 malam ini, agar Israel laknatullah hancur. Tolong sebarkan.

13may said...

hehhe hehhe...

janji hilang stress :D

Anonymous said...

Akak pun macam makin debab nanti hehehehhe

13may said...

bila nak updet nih?

hehhe hehhe