Thursday, November 27, 2008

Ngantuk Seyh...

Di saat waktu menghampiri 4pm, aku teramat ler ngantuk seyh.. Blh td aku terlena kat meja aku ni sbb x tahan sgt ngantuk nyer.. At first, bos x der.. Lps 10 minit mcm tu aku terjaga, elok jer bos kat tepi.. Aduh.. Malu seyh...Ttpi mmg, mata ku terasa berat yg amat nk bukak.... Adakah ini disebabkan tgh hari td aku kluar makan KFC ngan ofis mate aku.. Huhuhu.. Alar, bkn byk mana pun makan, setakat 1 set Xmeal jer.. Huhuhuhu..
Dah ler emel kat ofis arini yg mmg sengal.. Lambat pulak emel aku ngan K.Aida nk ber'transfer'.. Huhuhu..
Arghh.. ngantuk.. Terbayang2 lak katil dan bantal ku... Huhuhuhu.. Cepatler.. Nak balik...

2 comments:

Lestat said...

pada waktu sekarang,diiringi oleh hujan yang lebat dan kesejukan aircond..aku pun seperti kamu yang inginkan bantal di sisi ku..ahaks.

13may said...

hehhe hehhe

Salam Aidil Adha :)