Friday, November 14, 2008

Yeah!! Confirm..

I received a call from MISC yesterday, telling me that they already got the feedback from my medical check-up. Everything went smooth actually, during the checkup, cuma masa nak amik darah jer, aku mmg takut giler... Lg pun aku ni mmg takut pada sakit2 ni... Mmg gerun gak ler.. Tp hampeh nyer doctor.. Blh lak perli2 aku.. Siut jer.. Dia kata "nnt beranak esok ni lg sakit dr setakat nk cucuk amik darah mcm ni".. Cis.. Bedebah nyer doctor.. Perli2 aku lak.. Siut jer...
Lps habis check-up smua, makan smua, aku pun gi ler kat tmpt aku parking kete.. Terkezut aku... Kete aku kene saman dgn DBKL.. Haram jadah nyer DBKL.. Hari sabtu pun ko nk makan lebih... Tension aku.. Dah tu , kene seratus lak tu.. Hangin aku.. Tp nasib baik ler bf aku yg baik hati sanggup nak gi settle kan.. Last2 kene bayar rm30 jer.. Huhuhuhu.. Geram aku dgn DBKL ni..
Ok, back to MISC story, actually x tau lar nk happy ker x.. Happy sbb dpt keje kat situ.. X berapa nak happy sgt sbb gaji yg dia offer tu x melepasi target yg aku nak.. Aku mcm kecewa sikit.. Tp dia bg tau benefits nyer punya lar panjang berjela-jela.. Smpi aku pun x ingat dah apa dia bg tau.. Then my mum said, "x per ler. slow2.. nnt later2 sure ada increment".. Huhuhuh.. Entah ler, aku cuma angkat bahu jer..
Anyway, it's ok.. Lets give a try.. Next month start keje sana lak.. Hehehehe..

6 comments:

meen said...

waaaah...liza! k.meen nak jadi org first la kat sini to congrats u! Selamat ke alam keja baru..cabaran tu ada kat mana2 je..tinggal lagi macamana kita nak manage..hope for the best for u..

Liza Ramlee said...

thanx kak meen.. hehehhe..

ija said...

saya plak nak jadi org seterusnya nak congrats kat liza.takpe,anggap ia rezeki..wpun gaji tak seperti diharapkan...

meen said...

liza..akak ada tag nak kasi liza tu..hihi

Anonymous said...

Congratulations to your new job, good luck ya. Dan keja baik2.

Liza Ramlee said...

thanz kak sharifah.. hehehhe..